środa, 27 marca 2013

Teledysk tygodnia- Rainie Yang: Love Voyage

Chcąc wyrobić w sobie nawyk regularnego pisania postanowiłam, że raz w tygodniu napiszę post polecający ulubione teledyski (nie tylko azjatyckie, choć głównie).

W tym tygodniu chciałabym zapoznać Was z teledyskiem tajwańskiej artystki Rainie Yang- Love Voyage.
Piosenka powstała na potrzeby trasy koncertowej o tym samym tytule. Jest to przeszło 7 minutowy medley, gdzie Rainie coveruje aż 12 utworów popularnych artystek, takich jak: Faye Wong, Karen Mok, A-mei Chang, Coco Lee, Sandy Lam, Renee Liu, czy Jolin Tsai. Zmiany tempa melodii są dość wyraźne, jednak tworzy to przepiękną spójną całość.
Teledysk bez konkretnej fabuły, za to fantastycznie skomponowany- sprawia, że mam ochotę go ciągle oglądać. Widzimy w nim Rainie w wielu różnych ujęciach: to z orkiestrą w tle, to wykonującą taniec nowoczesny. Stroje powstały z myślą o trasie koncertowej. Bardzo podobają mi się zbliżenia twarzy, gdyż panna Yang jest niezwykle uroczą i śliczną osóbką.
Zdecydowanie jeden z najlepszych teledysków tej wokalistki.

Zapraszam do oglądania:







Zàijiàn!

6 komentarzy:

  1. oj tak co do japończyków to prawda;) nie raz przekonałam się dostając coś od nich, że musi być wszystko ładnie ułożone, starannie zapakowane itd:)


    zazdroszczę kosmetyków z Koreii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne tło ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny teledysk! Sama piosenka również, choć pierwszy raz słyszę coś po chińsku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobał mi się ten teledysk :) To prawda, Rainie jest ładna, chociaż Azjatki z krótkimi włosami wyglądają dla mnie troszkę dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie zapoznałam się bliżej z jej twórczością, krótkie włosy kojarzyłam jedynie z Ayumi Hamasaki, choć uważam, że najbardziej uroczo wyglądają w długich :)
      Krótkie włosy dodają jej kobiecego wyglądu ^^

      Usuń

Każdy komentarz jest tu mile widziany, jeśli jednak tematyka lub kwestie poruszane na blogu Cię nie interesują, wyraź swoją opinię w sposób kulturalny lub opuść stronę. Wszelkie wulgaryzmy będą usuwane.
Xièxie