czwartek, 4 kwietnia 2013

Teledysk tygodnia- 30 Seconds To Mars: From Yesterday

Ni hao!
Bardzo chciałam pisać i zaglądać tu regularnie, jednakże dwie prace dają niekiedy porządny wycisk. 
Zaplanowałam serię postów w których chciałabym pokazać wam swoje dwie kolekcje: płyt azjatyckich oraz pocztówek- które uwielbiam. Dziś jednak czas na teledysk tygodnia, a jest nim:

From Yesterday zespołu 30 Seconds To Mars. Nie jest to może azjatycka grupa, jednakże wideo powstało w Chinach, a konkretniej- Zakazanym Mieście. Mam ogromny sentyment do tego klipu, gdyż dzięki niemu pokochałam muzykę Marsów, której słucham od blisko 3 lat. Ciekawostką jest, iż teledysk jest jednym z najdroższych na świecie, a wyreżyserowany został przez wokalistę grupy- Jareda Leto, który moim skromnym zdaniem tworzy epickie dzieła.
Piosenka sama w sobie zdecydowanie warta przesłuchania. Gorąco polecam!



3 komentarze:

  1. Nie wielbię ich, jednak muszę przyznać, że teledysk jest świetnie wyreżyserowany i dobrze wykonany pod każdym względem. Co do samej muzyki- jest ok.
    By BILBIN

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nigdy nie słuchałam tego zespołu, ale ta piosenka na prawdę mnie wciągnęła.
    Dobry kawałek i świetny teledysk. Krótko mówiąc masz niezły gust ;D

    Ohayou-Otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest tu mile widziany, jeśli jednak tematyka lub kwestie poruszane na blogu Cię nie interesują, wyraź swoją opinię w sposób kulturalny lub opuść stronę. Wszelkie wulgaryzmy będą usuwane.
Xièxie